Monday, June 13

Mari Belajar Mewarna


special untuk anak ibu





wahhhhhh upin!!!!! yeh yeh ben 10!!!!....permulaan semua colour pencils dikeluarkan dari dalam kotak. Teruja nak guna yang mana satu. Kejap ambil yang itu kejap ambil yang ini. Sambil-sambil tu aku ajar warna apa yang Aiman tengah pegang dan suruh dia warnakan.





Aku tinggalkan dia mewarna bersendirian kejap sebab nak memasak kat dapur. Mewarna sambil mendengar music layannnnn..Sila ikut macam ibu warnakan songkok tu yer Aiman..

 



Aku datang semula tengok apa yang dia buat...hmmmm kepala dah mula terlentok




tadaaaaa!!!! inilah hasil kerja Aiman. Takperlah permulaan untuk dia. Nanti ibu belikan crayon pulak yer. Colour pencils ni tak berapa nak terang sebab ibu belikan yang jenis biasa-biasa sajer.

9 comments:

sha a.s said...

ahahaha...kak noor, better beli colour yg terang sket...sbb warna ni meransang minda anak2....lebih terang, lebih ceria...mood lebih...ehehe

east said...

sampai terlentok...kaler adif pun kena beli baru,,pasal dah ilang..betullah,,beli krayon le pulak..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

ok la tu..janji tak kacau kita tengah memasak kan...

*diera* said...

heheheh elok je diam.. hari tu belikan mia sampai baju baru pakai pun dia conteng.. hadoiiii hehehe takpe la nak belaja kannn

noor said...

sha> btl apa yg kata tuh..boleh ransang minda diaorg kan..pasnih kak nor nk g cr brand color yg ok sikit utk aiman

noor said...

east wind > free bli sabun mandi hahahahha..jom kita pakat bli eh

noor said...

kak D > btl tuh kalau x haru kang cik somi blk nak mamam xder apa nk mkn heheheh

noor said...

diera satu lg conteng dinding heheheh..abislah

Azuan said...

budak3 suka la color ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette