home about me award contest Image Map

Wednesday, June 15

Jom Timbang Berat

Semalam aku tengah sibuk-sibuk nak timbang berat badan aku, Aiman pun sibuk nak timbang berat dia.

duduk diam-diam ibu nak tengok Aiman berat berapa nih. Haaaaa Aiman dah 15 kg ler di usia 2 tahun 5 bulan..Alhamdulillah dah naik dah berat kamooooo..ni kes lepas bersunatlah ni. Selera bertambah tambah lepas sunat. 
Aiman kalau boleh nak guna timbang digital aku. Aku bagi jugak dia naik cuma tak accurate beratnya sebab dia tak letak betul kaki kat plat besi tuh huhuhuhuu...so Aiman sangat sesuai guna yang ini yer sayang....senang nak tau berapa....





berat masa awal bulan mei tengah berpantang sunat 13kg.

Berat bdan aku malu nak letak pasal berat sangat..malu nak letak hehehehe. Tapinya bersyukur ada jugak penurunan walaupun tak banyak hanya 0.4kg huhuhuhuhu...

8 comments:

Scha406 said...

alahh xpe kak, at least ade gak trun.....janji suami kita sayang, ckupla...

sha pulak berat makin naik...hehe!

Ween said...

oo..pas sunat mkn selera..bagus aiman!!!berat mama xleh letak..hehehe..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

ok la tu ada turun juga...

noor said...

sha> tgk gbr mcm xnaik jer xpun ni mesti kes br blk melaka asik mkn ehhehe

noor said...

east> brt aku kalau ltk tkezut ko nanti hahahah

noor said...

Kak D> trun sket jer huhuhuh

Sarah Syazwani said...

salam kak...selamat berkenalan terima kasih berkunjung ke blog saya

xpe kak..janji ada turun kan..usaha lg..:)

chekna said...

ziyad pun suka gak timbang kat scale ni, tp xpernah dok diam, lagi dia lompat2 adalah.. mamanya plak, mmg xsuka timbang2 ni.. xpernahnya naik pun, lagi turun adalah, kang bila timbang, kena bebel ngan hubby je, kurus sangatla, kurang makan la, blablabla... bis tu, dah wifeynya jenis yg kurus kering, nak berat camne lagi kan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette