home about me award contest Image Map

Tuesday, June 28

Redemption Susu & Pampers

Kerja-kerja menampal barcode susu dan pampers Aiman untuk redemption. Jangan buang tau rugi boleh redeem macam-macam nanti. Nak buat ni kena ada mood jugak. Kerja-kerja menggunting menampal.. aku memang agak malas sikit.



Aku asingkan ikut kategori untuk ditampal atas kertas. Senang untuk aku mengira. 



Point untuk Huggies. Simpan dulu untuk next redemption pulak sebab dah tutup 31.5.2011. Baru ada 158 points lagi 42 nak cukup 200.


2 benda ni yang aku nak redeem. 2 lagi dah dapat.

Sekarang beralih kepada kerja-kerja menampal untuk barcode susu pula. Redemption for Enfamama Club Meadjohnson. Aku join masa pregnant lagi sehinggalah sekarang. Masa pregnant tak minum pun Enfamama aku minum Anmum ehhehe..ni semua pusrawi yang registerkan. Semua club susu register tapi tak active dah sebab tak minum susu keluaran club lain.


Satu barcode 1.3kg Enfagrow A+  = 30 points



 

Satu barcode 650 grams Enfagrow A+ = 15 points




1 silver foil for 1.7kg Enfagrow A+ = 40 points




Dapatlah Aiman points sebanyak 1,565....hmmm kalau buang macam tu
jer sangat-sangat rugikan. 


Jumlah points yang ada ni dengan termasuk yang dah ada dalam sistem aku nak redeem untuk Aiman mainan yang kat dalam catalog ni. Surprise Aiman!!!!!






22 comments:

Scha406 said...

bagusnye k.norr...rajin betul...bagus bagus..berbaloi beli kn :)

rafina mimi abdullah said...

ERM..BEST KAN KALAU DAPAT TEBUS HADIAH2 TU SEMUA..rajin betul noor ni.. :)

aanie said...

wah, macam best je..tp dua2 produk sy x pakai....huhu..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

bagus2..sambil menyelam minum air ye...

noor said...

sha> demi tuk aiman hahahah

noor said...

mrs yie> xsbr nak dpt apa yg diredeem ni

noor said...

annie> produk lain pun sistem yg mcm ni jg..jgn buang hihihi

noor said...

kakD semestinya...jgn lupa yer Sperma cinta..tajuk xhengat uuuu

Ween said...

sangat rajin,,tp dpt redeem mainan tu best woo..

sekadar satu coretan said...

dah lame tak kumpul mcm tu...
dulu2 rajin jugak tapi sekarang anak2 semua dah besar2kan...

Anonymous said...

wahh rajin nye kumpul ..

akil minum dutch lady , tp x bape nak kerap dh psl dia dh beso .. kenyg makan nasi jek

Unknown said...

rajennya sis kumpul..bestla aiman dapat mainan,hehe...

AnneRaini said...

tak tahu pon leh kumpul points ni..kalau tau guna huggies..hihihi

Andrik McVean said...

hi there, i have just followed your blog..i hope you can follow me back..u have a nice blog here..
i will be waiting for you on my blog...see u there..cheers

Yasminhamid said...

akak guna huggies. tapi tak tau mcm mana nak kumpul poin tu... nanti buat entry khas boleh??

Ibu Yusuf Maryam said...

Banyak dah pointnye tu.. baguskan boleh redem.. :-)

@e_da said...

bagus ko nor..aku kumpul tapi tak kira pun lagi...pilih hadiah best2 tau

ana said...

wah...bagus2. ana tgh kumpul barcode milo...nak redeem lori2 milo! hehehehe

Rohani Hashim said...

noor, memang boleh redeem eh? serius hany tak tahu, mmbe2 yg ada anak xpernah lak cakap...

Tercipta Untukku dan Untukmu said...

wah rajinnya menyimoan..dulu masa guna huggies ada redem satu je skang guna pet pet no point hehe sustagen lak xde redem hadiah tp still simpan kotak2 takut ada contest leh guna ..

The Strange Traveller said...

lor noor, anak aku dua2 minum enfagrow, sebulan 10 kotak beli...aku buang mcm tu je...ruginya...huhuh

Cyda Acme said...

haaa .. aku pun gigi kumpol point huggies tuh. dpt redeem 2 jek thn lepas. sbb tak cukup point huhuhuh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette