Thursday, June 16

Premium Beautiful

Seronok bila baca testimoni blogger boleh kurus dengan PB. Hanya pakai 8 jam setiap hari semasa bekerja. Badan kurus bentuk badan pun menawan. Sapa yang tak nak kan....?

Hati aku berkobar-kobar nak pakai PB sebab nak kurus jugak macam orang lain. Kalau orang lain boleh buat mesti kita pun boleh kan. Tak mustahil tuh.  Harus menyelongkar almari ni untuk cari set PB aku yang dah lama sangat aku biarkan terperap begitu sahaja.





tadaaaa inilah PB aku yang dah jadi jeruk tuh. Jeruk2 tapi masih elok lagi sebab jarang pakai. Aku yang sebenarnya beli PB ni dah lama tahun 2004 lagi. Sekarang dah 2011 emmmm 7 tahun daaaa. Masa anak dara lagi aku beli ni. Aku beli pun sebab terpaksa ngeh..ngeh..ngeh...
Sepupu yang jual pastu main skim paksa pulak apa nak di kato huhuhuhu...Sebulan bayar RM100... 2 tahun nak ngabihkan bayor woooo...Ada gak dia ajak aku jual PB nih tapi aku tak berani sebab kena buat loan 21k kat bank. Sepupu aku kata senang keje gomen nak buat loan dan ramai yang buat bisnes nih orang gomen. Mentang aku keje gomen disuruhnya buat loan hehehehe...tak berani banyak sangat..tapi tak perlah aku sokong dia berbisnes aku beli dari dia.



7 comments:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

ooo..kakD pun ada gak ni tapi bukan jenama ni..kakD pun beli dah bekurun jg..

masa awai2 tu pakai la...pastu...haraammm...

chekna @ mama ziyad said...

ada gak korset camni, tp xmahal cam pb la.. brand jelousy je, tp tu la, pakai masa pas pantang dulu je.. tu pun xpakai satu set, pakai girdle je pun.. bila dah berat turun, mmg dah xsentuh sampai sekarang....

sha a.s said...

pakai jgn x pakai kak noor :)

ainnoraini said...

pas ni...mesti solid molid gitu...jeles la mcm ni..

pernah gak bace pas tu org tu turun berat badannye...tapi kene sabar kot..

♥ Che NamNam ♥ said...

huwaaaaaaa menjelesnyer tengokk..sayer nak beli tapi tak mampu.mampu tengok jerk la..huhu sian sayer..:)

Anonymous said...

sy pernah alami dlm hdp. hingga skrg tpaksa mnangung htg yg sedia ada. gaji blnan tiap2 bln kena ptg dgn bank rakyat. dpt jual 2 set 8 set lg tpaksa lelong asal dpt duit saja

mzhany said...

chaiyok chaiyok...berusaha!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette