Friday, June 17

Hepi Polland Mommies

Seronokkan bila jumpa member-member lama zaman skolah dulu. Yang dah berbelas-belas tahun tak jumpa. Bila jumpa masing-masing dah beranak pinak.
Nak cerita pasal geng aku masa kat skolah dulu. Skolah aku glemer dengan nama 'polland'. Bukan senang nak dapat nama omputih kan padahal sekolah kat kampung jer pun betul-betul tepi sungai pahang lagi. Masa kat skolah inilah antara student yang menjadi perhatian cikgu konon2nya wakakaka perasan lebih ni..Jadi perhatian sebab suka buat bising time prep dulu pastu kuat tengok TV kat hostel hahahaha!!! Tapi syukur Alhamdulillah walaupun macam tuh semuanya berjaya ngeh ngeh ngeh...
Jumpa member lama chit chat sampai pukul 6 pagi...tak tidur daaaa gossip ajer!!!
 Apa kata meh kita layan gambar yang ala2 gedik santai nih bersama geng2 aku

All this foto are taken at Putrajaya & Cyberview Resort



















6 comments:

sha a.s said...

waaahhh...cantek² la semua gmbr tu.....kelass kak noor posing :p

ana said...

amboi...posing sakan nooo...bestkan bila dpt jumpa member2 lama.

chekna @ mama ziyad said...

amboi.. berposing sakan ye.. best kan bila jumpa kawan2 lama ni...

east said...

i love uolsss...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

cool !

(@_@)

eT said...

huh...mak2 org dah sume...
bila la nk jumpa kwn2 lama balik camni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette