Thursday, June 23

Rasa Nak Ambil Lesen Motor Laaaa

Dalam hati aku sekarang nak sangat ambil lesen motor. Kenapalah 14 tahun dulu masa ambil lesen kereta aku tak ambil sekali lesen motor kan senang. 
Agaknya berapa yer sekarang kos ambil lesen motor....nak kena survey ni..



tiap-tiap petang yang dia tahu nak round satu taman..nak pegi tengok orang main bola kat padang. kalau dah ada lesen boleh jugak aku bawak si montek aku ni. vrooommmm ke tesco tapiiiii bagi ke cik somi aku...????

9 comments:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

eemm...klu ambik skg pun masih sempat lg la...kat sini kalau tak silap kakD incek su0mi bgtau RM259 ja..tu kira ambik yg pekej la..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

betul tu.
ralat pun ada sekarang ni.


budak2 sekolah kat kawasan rumah selamba aje bawak..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

bestkan klu dpt bawa motor..
tp lily mmg x beranilah nk tunggang motor..takut..jgnkan motor..beskal pun x pandai & x berani bawa.. ;)

sha a.s said...

uuii...Sha takot naik moto..gayat semacam...rs x secure..ehehe...ntah hape² pk cmtu kn...

x tau la lesen bape skrg...sbb Sha pn amik lesen keta je...ehehe

Aiman, naik motor xpe..tp xmo besar nnt jd Mat Rempit...occay sayang? :p

east said...

weh,,aku pun tpikir menda yg sama,ngape xamek lesen moto masa amek lesen keta dolu...aiman,awk sama dgn adif,asik nk naik moto je dgn ayh..

mzhany said...

rasanya 450 kot skrg ni amek lesen motor.

mmg seronok naik motor, tapi tu lah bahaya dan risiko tinggi...

wahida said...

saya pun takde lesen moto...huhu...

salam, thanks drop by my blog...awat tak follow sekali? heheh...

Papa Mifz said...

kalo dah dpt lesen moto nanti jgn merempit lak yer..;)

chekna @ mama ziyad said...

pernah la belajar dulu, tp xberani nak bawak... hubby plak, dulu masa muda bukan main merempit, dah tua2 ni nak bawak anak naik moto pun takut... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette