Tuesday, June 21

Peminat Setia Upin & Ipin

Tak kira di mana semuanya upin & ipin. Tunjuk jer sapa watak-watak dalam tuh semuanya kenal. Skripnya pun hafal. Mahukan tidak setiap hari mengadap cerita upin & ipin nih. Aku nak tengok cerita lain pun tak boleh kadang tuh. Sampaikan nak tido pun mencari nak bawak tido sekali.


jangan sapa-sapa usik alamat meraung ler nanti..gelihati aku tengok gelagat peminat setia ni...sekarang aku dah mula sorok DVD ngan CD yang ada. Tapi kadang ada juga yang Aiman terjumpa erkkkks...bukan apa tak elok untuk mata asik mengadap jer kan. 

Satu lagi cerita bakal peminat setia jugak BoboiBoy....aku cari DVD asik habis jer kat Tesco area umah aku ni. Tak sempat ajer. Ramai peminat ni BoboiBoy hehehehehe....

12 comments:

nanakimie said...

hehe,besa da aiman,nana pun suka ngk upin ipin:)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

ALOLOLO....

Comel betul.



Anak2 kReen tengah sibuk dengan kartun boboiboy pulak sekarang ni..

sha a.s said...

comel nye aiman....dgn upin ipin pulak tu...mmg comel

noor said...

nana>
lg bsr lg mcm2 hehehe

noor said...

kak rin boboiboy asik sold kak rin beli ek byk2 heheheh

noor said...

sha pemint setia tuh huhuhuhuh

kuntumz said...

samlah ngan bdk masyam kiter tu..upin ipin mmg hafal..smpikan logo TM tu pun dia panggil upin ipin...huhh penangan kartun mmg cepat jer bdk2 hafal...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

BIASA LA ANK2 MCM TU LA...BILA MINAT SATU2 TU...HA TAK LPS LA....

east said...

hahaha..aiman mmg,,kaki upin ipin,,untie nk dengo radio dlm keta aiman pun xdapek..hahaha..

isya said...

iffah pun minat ngan upin ipin.. ada geng la.. ;)

chekna @ mama ziyad said...

ziyad pun suka, hari2 lepas dia minum air, mesti akan cakap.. hmmmm.. sedapnya mei mei...

Papa Mifz said...

kalo Mifz dah besar mesti dia suka upin & ipin gak....:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette