Wednesday, June 29

Lukisan Karikatur

Mari kita tengok camaner jadinyer muka Aiman dalam bentuk lukisan karikatur..



mula-mula steady jer. teruja nak tengok agaknya camaner jadinya lukisan tu. tak henti bagitahu 'abah lukis man..man...'


 

muka dah naik boring nak tunggu lukisan siap..dah mula merengek kat abah. nak blah dari situ. 

 

mula dah panggil ibu suruh ambil dukung dia. taknak turun sendiri dari kerusi. minta simpati dengan ibu pulak.




kejap jer lukis kalau aku ntah muka apa yang jadi. 


tadaaaaaaa muka Aiman dah pun siap
*
*
*
*
*
*
*



ada gaya tak...? maybe masa lukis ni pelukis tengah membayangkan Aiman
dalam umur 23 tahun kot ehhehehe

15 comments:

sha a.s said...

tetibe muka kartun aiman tu nmpk matang pulak...ekeke

fazilzura said...

wah encem nyeeeeeeeeeeeeeeeeee..

syawalsimpsons said...

ENCEMNYER..HEHHEHE...I FOLLOW GAK..DAH MACAM SALIH YAAKOB LAK..HEHEHH

Mrs.Yie said...

wah..berbakatnya..tapi muka kartun tu dah nampak remaja..hehe :)

east said...

ini muka aiman bile dah beso..hehehe..ensem2..

nanakimie said...

hehe,encemnye...peace!:)

aanie said...

a'ah, pandai pelukis tu lukis muka aiman bila dah besar..hehe...

penah bg pelukis lukis gmbr adam, tapi xde rupa adam pun..huhu...

ainnoraini said...

nnt mase umo aiman mcm tu ..ramai la awek yg tergoda...maknye yg pening kepala nnt hihihi..

Kakzakie said...

Alahai auntie tetap suka muka aiman yg sekarang. comel.... Karikatur tu dah besar. Memang ada irasnya...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

beginilah muka bila aiman besar nnt kan.. ;)

Yasminhamid said...

cute... ramai awek berkenan ni nanti..hihihi..

dwaty said...

eh??? aiman dah besar... yang tak tahan tu... baju aiman gambar upin ipin... sekali dalam lukisan... dah jadi perkataan...hehehehe...

ana said...

ada iras sikit la...tapi dia tak ikut 100% visual dpn dia kan? layan je la.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

wah2 hensem2...cayalah....siap :P lg...

@e_da said...

hehhe yerla..nampak matured aiman..hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette