home about me award contest Image Map

Friday, June 10

Breakfast Mee Goreng

Malam semalam aku dah plan nak masak mee goreng untuk breakfast. Mood tengah rajin untuk bawa bekal ke opis ngeh..ngeh..ngeh..ingat misi mesti berjaya kali nih jangan gagal huhuhu..


 Ibu amik sket udang aiman sebab malas nak buang kulit.

 Lepas breakfast seperti biasa aku akan makan suplement. Aku ingat nak cari bekas yang isi ubat tu lah. Senang tak payah aku nak bawak banyak botol. Just letak dalam bekas sampai waktu amik telan jer. Ni kena angkut penuh satu handbag belum barang lain lagi. Sebab inilah aku tak pandai pakai handbag yang bersaiz kecil. Macam-macam nak sumbat mana nak muat.


Suplement sangat penting untuk kita lebih sihat dan bertenaga hoyeahhhh....

6 comments:

sekadar satu coretan said...

amboi banyaknye ubat nak dimakan...
ape yg penting sihatkann..

Ween said...

aku skrg mmg ari2 semangat bekal..psl kt rmh dh blander bwg2..mlm sedia bhn,potong..pg goreng..uii suplement dia..byknye...

Kak Amy said...

perghh banyaknya suplement amy nak makan sebiji pun payah takut makan ubat huhuhu~

Scha406 said...

mengancam tgk mee goreng tu haa...

azieazah said...

Bekas ubat memang banyak jual kat farmasi. Siap ada compartment mengikut hari (7 pak) lagi.

Amboiii suplement AMWAY tu. Dulu saya makan juga la, esp. B Complex tuh. Tapi lama2 tak tahan dek harga. heheheeh


Aku Teringin Nak Join Rewang...

Yasminhamid said...

banyaknya suplement.. akak ni nak telan sebiji primrose pun bercinta...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette