home about me award contest Image Map

Thursday, July 7

Susu Sustagen Junior 1

Last week aku ada request sample susu Sustagen Junior 1 untuk Aiman. Aku dalam perancangan nak tukar susu dia. Hmmmm...memula tuh wonder gak wheter it's ok to give him sustagen coz this milk powder seems cheaper and less nutrion compared to those expensive brand...Tapi bila pikir-pikir balik milk powder is milk powder no matter what brand you choose. If you change milk powder, your son is growing up well, why not kan..??
Let me try.....



2 bungkusan sekali hantar...teruja nak bukak apa ada kat dalam


  


haaa macam-macam dapat. Club point percuma sebanyak 100 points, fridge magnet, car sticker, sample susu 3 packs. Aku request vanila flavor untuk Aiman. Kat dalam tuh jugak dah bagi catalog untuk kita redeem tahun 2011 diserta dengan borang untuk redemption. Sekarang Aiman dah pun jadi member of Susta Club.....
Pada ibu2, mama2 yang nak kan sample susu sustagen ni secara percuma  hanya perlu sms sahaja. 

sample request:
SMS to 36660: Sustagenwebyour name

After the request SMS is sent, please expect a confirmation SMS. Mead Johnson Consumer Care will call you and get your details to send the free samples.





berjaya misi aku untuk tukar kepada sustagen...habis licin diminumnya

12 comments:

syawalsimpsons said...

syawal pun gn sustagen tapiplain la...mmmbab dier x suke yg manis2 boleh x..hehehhe...ari2 try vanilla...tapi kn lebeykan air..bab dier x suke manis...mmmm...tp skrg...misi berjaya jugak...hehehhe

Anonymous said...

akil pun dpt pree tp susu S26

Cyda Acme said...

"Tapi bila pikir-pikir balik milk powder is milk powder no matter what brand you choose. If you change milk powder, your son is growing up well, why not kan..??"

statement nih aku agree. tp hubby aku mmg dia akan carik yg ader cop halal jakim jek. kot mak dia nih, janji ader halal sumer aku sapu. abah dialah leceh sket....^_^

So far anak² aku minum dugro jek. murah pun murah. anak 2 dah kan ... kenalah berjimat sket heheheh

Scha406 said...

sexy nyer botol susu aiman kak! ehehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

misi berjaya ye...cayalah....

ana said...

tak pernah pki jenama nie...klu sesuai ok la tu.

wahida said...

anak2 saya minum susu Dutch Lady je....hehe...

Yasminhamid said...

akak pulak dah tukarkan susu alif dari anmum ker dutch lady..

Ween said...

bagus aiman..tolong nasihatkan adif,,soh tukar susu..puas dah mama dia ni beli mcm2 susu,,sume xnak..

@e_da said...

cayala aiman kasi licin itu susu.. noor mika pun suka yg coklat tu dah abis separuh yg aritu beli.. lepas ni leh redeem2 lak

The Strange Traveller said...

kalau sama company tak tau la susu dia mcmana...dulu masa humaira aku bagi susu keluaran wyeth, tapi result mmg tak sama...perut lebih sensitif, sistem imun lemah, sampai beranak kan rayyan, doctor bg try enfa and tgk rayyan ok, aku tukarkan humaira pun minum enfa, alhamdulillah lepas tu dia makin elok...

susu ni something yg masuk dlm badan anak kita, so mmg kena pilih betul2..sama mcm makanan...setiap keluaran tak sama kandungan sebab tu ada perbezaan harga..tapi sustagen keluaran meadjhonson kan should be ok...

S-N-B said...

giveaway baru dilancarkan. jemput join untuk dapatkan cloth diaper free di: http://nurbaiya.blogspot.com/2011/08/aku-buat-giveaway-nihmai-la-join-ramai.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette