Tuesday, July 26

Sudah Mula Mengeja Perkataan

Aiman sekarang dah pandai mengeja AYAM , BOLA, CAWAN ....kalau kita eja dia dah tahu bunyikan perkataan yang kita eja. Aku rasa dia hafal untuk mengeja tu. Contohnya huruf Y dalam AYAM dia masih belum kenal. Ini semua kesan positif gara-gara tengok cerita Upin & Ipin...

Sekarang sedang dalam proses mengenal keseluruhan huruf ABC. Alhamdulillah dah ada yang kenal cuma yang tengah dan hujung-hujung tuh payah sikit kot nak ingat....


5 comments:

sha a.s said...

bagus nyer..bijak la Hero ensem ni...

ana said...

bape umurnyer? anak ana yg nak masuk 5thn thn depan..takde pun tanda2 nak gi sekolah, tak mcm abg die...risau la

east said...

bijak-bijak!!!!mmg bijak!!!

azwa amani said...

akak boleh buat aktivti untuk kenal huruf...contohnya tengok signboard macam KFC, PIZZA, MC DoNALD... benda2 yg dekat dengan kanak-kanak

Yasminhamid said...

bestnya.. dah pandai emngeja.. alif baru kenal huruf o ngan e jer..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette