Wednesday, February 29

EMOSI SEDIH......TASKA KEJAM!!!!

Aku tak tahu nak cakap macam mana bila tengok video nih
yang sedang hangat kat FB
aku baru tengok semalam
Al-kisah taska di Kota Masai Johor
apalah perasaan mereka yang buat kerja macam ni
apalah dosa SI KECIL ITU
yang tidak tahu apa
kalau nak marahkan majikan sekali pun
janganlah bertindak macam ni
dibalut dengan kain...diikat..ditampal mulutnya dengan masking tape
pada ANAK YANG TAK BERDOSA INI!!!!!!!!



aku doakan moga kamu semua yang buat kerja-kerja ni dapat pembalasan secukupnya

dengar dari percakapan macam orang melayu!

SEDARLAH KALIAN ATAS KESALAHAN KALIAN INI
BETAPA BERDOSANYA KAMU ATAS PERBUATAN KAMU
KE ATAS ANAK KECIL INI!!!!!!!

2 comments:

Kakzakie said...

Dah tersebar luas video ini moga dia yg terlibat sedar dan dapat pembalasan noor...

Kamalia said...

kesiankan..saya nak nangis tengok video tu..sangat kejam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette