Tuesday, February 14

Telur Dadar Mak Kita

Aku pasti semua orang sukakan telur dadar. Telur dadar ni pembuka selera bagi aku. Bila makan kalau ada TELUR DADAR bertambah tambah selera jadinya. Macam-macam resepi orang buat untuk telur dadar nak jadi sedap. Ada yang letak mayonis, ada yang letak tepung jagung dan ada juga yang letakkan tepung gandum. Bawang dengan lada tuh biasalahkan. 

Aku pulak sukakan telur dadar yang macam ni.......


macam biasa cuma letakkan lobak masin..(lobak masin yang telah dicincang halus dan rasanya tak berapa masin) selalunya aku beli kat NSK. Bagi aku sedap ler lobak masin ni pasal dia tak berapa nak masin..
emmmmm...bagi aku sedap sangat..selamat mencuba!

7 comments:

east said...

meriah telo dadar awak..n sgt rajin bermain dgn bahan2..(eh,mcm komen master chef le pulak)..

LYAfrina said...

WALAUPUN SIMPLE.. TP SURE SEDAP NI

.: iEyLa :. said...

ooo..lobak masin ni ade jual kat NSK ek kak??
pasni nak cri la..xpernah beli..terpikir gak ktne nk cri..hihi..
anyway akk duk mne??slalu gak g NSk tuh..

whitecappuccino said...

malam tadi ciknor buat telur dadar juga.

Anonymous said...

nmpk sedap la telur dadar ni tp sy cam x leh makan je dh sbb gegata. kak, nk tnye, anak akak pnye gegata tu dh ilang ke? kalau dh mcm mana ilangkan eh? desperate sgtt nk tau.

noor said...

to anonymous : alhamdulillah dah hilang dik...ubt doktor xjln .apa yg akak buat tiap2 ari akak mandikan dengan air rebusan jambu batu alhamdulillah gegata semakin hilang dan hilang..

Anonymous said...

btol tu, mmg ubat doc tak jalan pun. dh lama sy stop. try benda lain pun x brp sgt. rebusan jambu batu eh? thanks sgt2 nnti sy try. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette