Monday, February 20

PAHALA BESAR!!

Sedang asyik aku memasak kat dapur
si Abahnya sedang asyik jugak tidur + berdengkur 
cuti kan so berehat untuk tido huahuahua
si anaknya pulak Aiman asyik bermain air dalam bilik air
dalam bilik air aku memang tak ada air bertakung 
sama ada dalam kolah atau baldi
so main air gitu-gitu ajerlah dia

sambil aku memasak aku intai-intai
apa aktiviti dia kat dalam tu
pintu ternganga luas
bahaya kalau ditutup
menghalang pandangan

senyap-senyap sahaja aku intai
intai dalam diam
apa yang dia buat
huhuhuhuhu betapa khusuknya
sampai tak sedar aku sedang perhatikan dia

OH!! terujanya bila aku melihat
Aiman sedang.....

MENCUCI BILIK AIR!!!!

membantu ibu satu pahala yang besar sayang!
good boy!


ALL CENSORED PHOTOS 



 
pandai pulak ambil berus yang sesuai dengan tangan dia
the cute brush hihihihi
masih tak sedar aku snap

and the end.......



eh ibu ......cuci bilik air
jangan ibu...malulah aiman!!!!!

 










11 comments:

ytekecik said...

alamak seksi la..

Kakzakie said...

Hihi... cute betul aiman. Sukalah auntie tengok. Rajin dan moga sampai besar tolong ibu tau...

.: iEyLa :. said...

aiman tak kisah~~
hope that aiman will grow to be a good boy to his father & mother.. :)

syawalsimpsons said...

alahai..baiknyer anak ni...

Atia Adina said...

amboi...bagusnya dak kecik ni

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

heheh, rajin aiman

sama mcm zaquan kalau masuk toilet msti ada keje nak buat, suka gak dia amik berus basuh toilet pastu ckp 'abg tolong mama cuci toilet ek'. mmg buat kita tersenyum, kadang2 buat kita marah..huhu

@e_da said...

haha rajinla aiman.. tp sensored.. hih nanti ibu bg upah ek..

norh said...

rajinnya tolong mama dia..harap2 rajin sampai ke besar ye..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

rajinnya budak tu....aiman nak jadi menantu cikD tak?hohohoho...

east said...

rajinnye..adif pulak klau dok dlm blk air,,bwk batman,otromen sgala bgai mandikan mainan dia..berus kt tepi dia bt xtau jek..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

alolololo rjnnye die.. leh wat menantu ni :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette