Wednesday, February 15

WALLPAPER RUMAH..yang mana satu menarik????

Tolong pilihkan untuk aku boleh tak...????? tengah bingung nak yang mana satu.......
Pilihan design nak yang stripe....
encik somi suka yang design stripe nya besar dan lebar. Aku sukakan yang designnya kecik sikit...
Minat kami memang selalu bercanggah..jarang sangat yang samanya....
Kualiti kertasnya sangat bermutu sebab aku dah tengok sendiri. Dia punya album punyalah besar sampai tak larat nak bukak weeeeee....tak caya tanya ida my bff huhuhuhu
Banyak design yang cantik-cantik...tapi kami tetap suka stripe! stripe tuh boleh jugak combine dengan design yang lain...
Theme color rumah MERAH HITAM PUTIH


pilihan 1


pilihan 2


pilihan 3

other design






Contoh yang telah siap dipasang





7 comments:

Honey said...

Saya suka pilihan 1

Kakzakie said...

Kakak rasa semuanya cantik bila dah melekat kat dinding...

mama maman said...

cantik... aduhai.. cam terminat lak.. huhuhu..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

wahhhhh...sangatttt menarik lo...

tiba2 daku tergoda terus...

kakD pilih yg no.1

nor ni bopa RM bila dah lekat 1ruang ni?cam berminat lak...

east said...

aku pulak pilih no.3..pasal aku seorang yg takut bermain dgn warna.hihihi..

@e_da said...

no 1 atau 3.. hehe mmg cun semua rambang bijik mata

nanakimie said...

adui,rambang mata kalau tengok banyak2 tu..heee:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette