Friday, February 3

Salam Maulidur Rasul

Sempena ketibaaan hari lahir nabi junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W iaitu Maulidur Rasul pada 12 Rabiulawal 1433 bersamaan 5 Februari 2012 ..aku nak ucapkan Salam Malulidur Rasul buat semua. Jangan sesekali kita lupakan nabi junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W. Selalulah berselawat dan jangan lupa sunnah yang ditinggalkannya.

Pagi tadi aku dan cik somi sama-sama berarak dengan Aiman. Rasa seronok sangat dapat sama-sama join diaorang semua...











6 comments:

Masya said...

seronokkan tgk budak² berarak mcm ni teringat zaman sekolah dulu²

Kakzakie said...

Cantiklah Aiman pakai baju Melayu... comel sangat.

Cepat dah buat sambutannya...

Bersama kita berselawat dihari ulangtahun kelahiran baginda Noor

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

salam maulidur rasul,
wah bagusnye ibu bapa pun sama2 berarak dgn anak2, program & penerapan yg bagus utk kanak2 kan..

dwaty said...

SALAM MAULIDUR RASUL KAK.... suka tengok raut wajah aiman... suci bersih jer... encem lagi...

Aine Ainun said...

Alahai...semngattnya aiman berarak...

suka tgk2 bdk2 semngat mcm ni=)

salam Maulidur rasul=)

fieda said...

alamak..tiba2 teringat zaman knk2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette