Tuesday, February 21

POMEN MEMOMEN

Disebabkan suka sangat dengan....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

kartun ni


hampir semua perlatan kat rumah
nak dipomennya
tak kira barang aku..en somi...
semua hendak dikerjakan
termasuklah
sinki dapur dan bilik mandi
lagi bertambah haru 
diambilnya spannar, screw driver abahnya
untuk memomen
bila kita tegur 
dia jawab
ENDY MENI ibu!!!!!

sekarang kami kena sorok gergaji 
sebab Aiman dah cuba-cuba nak ambil gergaji
huh betapa bahayanya!
tapi abahnya suka Aiman begitu
abah kata satu perkembangan otak yang baik
hmmmmmmmmmmm


bimbang kalau-kalau tangannya yang comel tuh tersepit rantai basikal
aku pernah merasa .....
waaaaaaaaaaa!!!!!!! berbekas bentuk V kat jari

5 comments:

IntaNBerliaN said...

hihii bagus aiman ni.. pandai.. :-)

YaYaNsMuM said...

bijak!huhu...salam kenal...

SumeSakan said...

hehehhe bijak nih...cepat belajar dari persekitaran...x pe kita support je apa diorang nak buat selagi x salah dan x membahayakan diri mereka kan?Nway salam kenal jugak dr SumeSakan...hehehehehe

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

rasanya kebanyakkan bdk mmg suka explore ape yg dia tgk,
anak eija Zaquan pun sama cukup suka pomen motor & basikal dia, siap amik toolbox papa dia..

east said...

bio aiman pomen janji dalam pantauan..byk lg tu nti menda baru yg aiman akan explore..ibu jgn xkasik tau..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette