Friday, December 17

eh apa tu...?

Waktu tengah kursus kat saloma bistro aku sajer jalan-jalan tengok kedai cenderamata yang ada kat area situ. . saje ler aku usha.... kursus pun pasal 'souvenir shop enhancement'....nak gak ler tengok kan. souvenir shop kat Matic nih bleh tahan gak rupanya. Aku jarang datang sini sebab tu tak tau. Pernah datang waktu malam tengok teater... siang tak penah datang pon. dan aku tak pernah tau kat sini ada kedai nih..

teruja jap aku tengok coklat-coklat yang ada..kalau tau beli kat sini jer coklat tuk hantaran..cantik2 plak tuh bleh custom made lagi

Masa aku menuju nak ke kedai Karyaneka terkezut jap aku..eh apa tuh.....?



sebab blom penah tengok lagi tetamu monyet nak masuk kedai camaner...datang dari manalah monyet nih..black color plak tuh..

seram aku..terus niat aku terbatal nak masuk dalam..buatnyer monyet liar tu terkam ke apa tak pasal-pasal kan....








10 comments:

whitecappuccino said...

Hehehe..monyet tu nak survey souvenir
gak tu noor..

noor said...

sis> hahahah agknyalah kak..huh scary

~ayu.oyie.yuna~ said...

Assalamualaikum;)
ahaha..monyet pun pandai masuk kedai souvenir skrg ;)

Ya ALya said...

tak pun monyet empunya tuan kedai kot....

Sachi Asukai said...

monyet2!!!!hahaha..kat mne2 monyet ade:) slm kenal kak!

Cik Tom said...

comel pe monyet tu..hehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
monyet jantan tu

Amy Syaquena said...

As'salam..

ada tetamu khas rupanya ishhh!! takut den...

Ati Masrif said...

pandai lah monyet tu

panas kot kat luar nak rasa air-cond lak..huhu

@e_da said...

alamak monyet mana tersesat tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette