Thursday, December 16

senang hati


Tengoklah gaya budak kecik sorang nih. Tangan gerak ikut irama lagu... tak tahan aku tengok. pagi-pagi hantar aiman kami layan nasyid. pagi-pagi input mesti kena baik punya. perangai aiman sekarang dah pandai kalau kita alih channel citer cartoon mesti dia marah..terutamanya 'chunggington'.suka betullah.tak dapek ler aku ngan n'cik suami nak tengok citer lain..pastu dah ada favorite channel..yang nampak ketara sekarang dia suka indahnya iman oasis, video klip, wonderpets, tom & jerry .. aiman oh aiman...



10 comments:

~ayu.oyie.yuna~ said...

Assalamualaikum..;)
wawa..pandai nye aiman..dia syok la 2 dgr lagu nasyid..

noor said...

ayu suka sgt sampai xnak kuar kete...camner tuh...?

east said...

mata tu tutup ke?feeling tu..tangan xtahan tu..dahle tgn cam pisang emas,,montek2...hehehe..

sha a.s said...

k. noor, xpe xpe..maknanye dia kanak2 normal..ehehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

budak2 sekarang kann..
kalau pandai nyanyi lagi lah comel Aiman ni..

(^_^)

Cik Tom said...

wah aiman suka dgr lg pe??lagu maher zain ke?huhu..

Kamsiah said...

salam kenal tuan rumah...heehe gelagat anak kecil mmg sentiasa mencuit hati

Ati Masrif said...

bagus..kecik2 dah ajar tgk astro oasis

noor said...

east > hahahaha bikin lwk ler..gelak aku

sha> perkebangan yg baik ek

azrina> nyanyi tp xfhm apa dia nyanyi huhuhu

cik tom> pandai btl dia suka sgt lg insyaAllah..

noor said...

Cik KAm> tq singgah n salam kenal jugak

kak ati> alhamdulillah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette