Thursday, December 30

Hureyyyyy esok cuti

Seronoknya esok cuti...dapat 3 hari berehat. Nak balik kampung baru ajer balik. Nak pergi ke mana tak tau pulak destinasinya. Nak ajak n'cik suami ke Genting dia tak nak pulak. Alasannya mesti ramai orang pegi sana nak celebrate New Year..betul jugak..duduk umah jerlah jawabnya..rehatkan badan sambil-sambil ternak lemak dalam badan..

melayan kerenah budak kecik sorang nih yang semakin pandai itu ini....pandai lak buat muka kelakar..keje dia nak besarkan volume speaker bingit telinga aku dibuatnya..pas dah buat gelak-gelak suka.... geget karang baru tau..




12 comments:

NadiRah said...

selamat bercuti akak!!!

@e_da said...

yer jugak ek esok leh celebrate new year la.. slmat jalan2 abg aiman...

whitecappuccino said...

akak mmg cuti pun hehe..maybe ahad ni kami cuti gak..papepun enjoy ur special cuti noor..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Cuti ! Yeay !


tengah terfikir2 jugak nak kemana tempat yang tak sesak....

noor said...

nadirah> slmt bercuti !!!!

noor said...

ida > xbest ini thn jth ari sabtu hihihihi

noor said...

cik nor> wah nak jln mana tuh...slmt bercuti

noor said...

azrina > xsukakan kalau sesak2...slmt bercuti

ainnoraini said...

mmg seronok noor...kak ain nak sambung carik brg sek anak2...

selamat tahun baru noor...

east said...

ye le..sesak org sambut newyear,,so jln dekat2 je le..wah,,comeynye sipo pink aiman..ibu nye le ni..hehehe..

My Little Diary said...

salam,
bagus lah cuti 3hari... rehatkan minda layan kerenah anak2 huhu

Miza Yusof said...

selamat bercuti ye kak. alahai comel betul si comel tu dengan kasut strawberry :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette