Monday, December 27

Belajar Azan

Sekarang bila dengar jer azan kat TV aiman terus ambil sejadah kecik dia dan bentangkan. Aiman terus buat-buat cam azan..Sebut Allah......mendayu-dayu..pas azan tadah doa konon-konon baca doa lah. Mula-mula nak azan kumat kamit mulut dulu...aku ngan n'cik suami tengok jer gelagat dia..suka sangat tengok...mencuit hati






13 comments:

eT said...

mesti chumel kan...
rakam la video...:)

~ayu.oyie.yuna~ said...

pandainyee aiman..
bagus2..
(psst..jom berbesan..hahaha:D)

.: iEyLa :. said...

moge Aiman membesar menjadi anak yg soleh...amin...

EZAN IDMA said...

comel :) follow u sis

ana said...

pandai la...bakal lelaki soleh nie

mzhany said...

alaa cumel la..geramnya munna...eiiii tgkla mata dia yg bolat itu...ishhhh
bilalah nak merasa saat ni gak eh...huhu doakan utk hany gak eh munna

nanakimie said...

hehe..pandai nya aiman..sejuk ati ibu aiman:) anak buah nana pun kadang ikut atuk dia solat..kumat kamit mulut dia..lucu jew nengok..atuk sujud dia pun sujud..hehe..

syira aka sepatu hijau said...

salam

budak-budak dari kecil kena ajar dah :)

Ya ALya said...

bagus tu...calon imam muda....

Mira Hana said...

akak ade tag contest!

http://mirahanastory.blogspot.com/2010/12/contest-muslimah-anggun-2.html

whitecappuccino said...

alahai..seronoknyer tengok telatah bdk2 kecik camni..miss btul..:)
oh ya ada award tuk noor tau..amik kat
http://whitecappuccinol.blogspot.com/2010/12/award-good-friends-are-always-close-to.html

Ati Masrif said...

laungan azan mmg indah
budak2 mmg suka..
anak kita pun suka gak

@e_da said...

auntie dengor suara aiman azan.. senyum2 auntie nak2 bab aiman sebut allah tu.. heheh bijak tul

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette