Wednesday, March 7

Bangun Lambat!!

Ibu : Aiman ......bangun..

Aiman : emmmmmmm

Ibu : Aiman bangunlah nak pergi skul kan...janji dengan ibu pagi ni nak bangun awal

Aiman : hmmmmmmmmmm....tutup lampu ..ibu!

Ibu : mana boleh tutup lampu...kita nak pergi dah ni. Ibu dah siap Aiman jer belum mandi lagi

Aiman : Ibu! Aiman tak nak pergi sekolah...Aiman nak tido!

Ibu : Mana boleh tak pergi sekolah nanti rugi...kawan2 belajar benda baru Aiman tertinggal

Aiman : tak per..Ibu Aiman tak cukup tido!

Ibu : erkkkkkkkkkkkkk




Tak boleh jadi kena paksa juga dia bangun. Angin malas Aiman tetiba melanda. Aku kena tepis sekuatnya. Tak boleh nak ikutkan kata dia sajer. Lama-lama nanti naik lemak huhuhuhu.....nanti jadi sedap pulak tak nak pergi skul! OH NO !!!!!!!!!

3 comments:

nur anis said...

huhu...liat aiman nak bangun ye..saya yang dah kerja ni pun kadang-kadang malas je nak bangun..hehe

east said...

ye lah,bila dia dh biasa bangun awal..itu rutin harian dia..so akan jd kebiasaan dia le kan..(eh,apa aku ckp ni)

@e_da said...

ooo ni mmg ngantuk ni... huhu sekali boleh aiman... 2 x nanti ibu babap... .. aiman budak baik kan.. kena g skul ok...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette