home about me award contest Image Map

Monday, March 19

TANTRUM LAGI!!

tantrum oh tantrum
sampai umur berapa lah nak hilang
this habit
hmmmmmmmm
layannnnnnnn ajer!

mak aku selalu kata
budak kecik yang berperangai
orangnya cerdik
tak tahu sejauh mana kebenaran itu
mak nak sejukkan hati aku.....aku tahu itu....

kalau keterlaluan aku biarkan sajer dia menangis
puas-puas sampai dia rasa serik
TAPI SERIK KER??????
buat lagi adalah
IBU PERLU SABAR....IBU PERLU KUAT!
sampai masa tantrum ni akan hilang jugak
aku percaya itu!


AIMAN SURUH AKU KOYAK TV....SEBAB DIA NAK HOT BALLOON

2 comments:

Ayu said...

Insyaallah, be strong yer.jgn lyn, buat tk thu jer, slgi tk cederakn diri dia ok jer.bkn pe, kng dia jdikn tantrum tuh sbgi senjata plg ampuh dia utk dptkn apa dia nk kn?huhuhu.budak2.

noor said...

tq mama yayans..tulah kena bykkan bersbr. nk pukul karang tak sampai hati pulak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette