Thursday, March 15

Kerana Buah Anggur.....

Projek aku sekarang
mengumpul buah-buah
bukan original
tapi yang plastik punya

syaratnya buah tu mesti real look
baru ada beberapa jer
yang aku susah nak cari
buah anggur....

ada jumpa tapi tak nampak real
colornya sama warna sahaja
tak menarik di mata aku
so projek aku
terbengkalai dek kerana buah anggur!!

tetapi semalam
TERIMA KASIH SANGAT BUAT EN. SOMIKU
sebab.......
dia dah jumpa dan
dia belikan
ANGGUR ITU
I LOVE U SO MUCH LALING!!!!!!
nampaknya minggu ni aku hepi jer
ALHAMDULILLAH.....











Mood senyum sampai telinga!!!!

3 comments:

LYAfrina said...

MSTI NAK DEKO2 NI KAN..

nur anis said...

nampak real la..macam nak makan je...

Noorizal Ramly said...

Assalammualaikum.

Tu buah anggur tu jangan lupa pulak basuh dulu, takut racun serangga perosak ada. Sebab berkilat tu. Heheee.

Haaaaa beli buah anggur pulak?!! hEBAT main deko deko senyap senyap yer. Hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette