Thursday, March 1

Sapa Mengidam????

Masa di Pasar Tani
aku sajer beli mangga muda
bila tengok macam teringin pulak
aku memang suka asam-asam ni
perghhhh memang sedap
kalau ada pencoleknya!

ni kerja aku malam tadi
pukul 10 malam






kicap kegemaran kami sekeluarga
KICAP PEDAS MAHSURI
bila bab makan-makan buah ni
mesti nak letak ni
tambahan pulak kami memang suka pedas
memang sedap
tak payah nak cari mana gula... mana kicap.... mana cili
terus tuang sahaja
cepat dan mudah!!
kuah rojak mak bee pun aku suka jugak.....


10 comments:

@e_da said...

wah kena try ni nor kicap pedas.. sedap ek... amboi aku terliur tgk dah la tgh lapar

noor said...

perut bunyi dum dam dum nih hahahhah

Kakzakie said...

Aduh terliur kakak noor. Tapi buat masa ini kakak kena tahan dulu...

.: iEyLa :. said...

xpenah jmpe plak kicap nih..hihi..
sedap ek sis..kne cri nih..

Nazz@Purple said...

kecur air liuq...erm..

nur anis said...

yummy..sedapnya mangga muda..nak try lah kicap cam ni..tak yah susah-susah tumbuk cili..

YaYaNsMuM said...

Ish....sedapnye mangga mude tuh...waduh2...huhu

sumysya said...

kecur air liur nie...sedapnya...

MulutPayau said...

fuhhhh...mmng terliur tgk mangga muda tu....

east said...

awak kul 10 mkn buah xpe..saye kul 10 mlm td mkn cekodok pisang..hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette