Wednesday, March 21

menanti pelangi kasih

siapa tengah layan cerita

pelangi kasih....

best kan cerita ni

aku suka

watak nabila dalam cerita ni

pandai dia berlakon

tapi paling aku suka tengok

......BETO..........

hensem lagi macho jer aku rasa

muka serius abissssss

ok dah start babaiiiiii


Published with Blogger-droid v2.0.4

5 comments:

azieazah said...

Tengok! Tengok! dari mula tapi tengah2 ada missed juga.

Rasanya esok final episod kot.

Nabila tu memang berlakun bagus. BETO jangan dipertikai. Puteri Sarah tu jer yg masih gagap sana sini. Macam dah gemuk skit.

noor said...

btl tuh kak azah. biar diaorg rasa tak dpt jumpa dgn ank mcm mana. tpkan tak boleh thn tgk mata rizal tuh lebam semacam heheheeh

whitecappuccino said...

besok episod akhir kot..

noor said...

harus tgk nih hihihi.......sbb nmpk mcm rizalnk tembak zafrul

AdiaLuze said...

Assalammualaikum ...

Tak tengok sebab tak minat Nabila .. Hehehee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette