home about me award contest Image Map

Tuesday, March 20

CRAFT D.I.Y ~ Fabric Panel Wall Art

inilah dia
projek aku semasa weekend
craft D. I.Y

FABRIC PANEL WALL ART

aku dah boring dengan panel yang lama
so aku nak tukarkan ajer
kepada fabric yang baru
kali ni fabricnya simple design
aku pilih MERAH HITAM dan PUTIH

aku tak tanggalkan fabric yang lama
aku cuma lapiskan ajer fabric yang baru
mana tahu kalau tetiba rasa nak panel design yang lamakan
senang just take out!

untuk tepi kain
aku hanya bakar pakai lilin
gara-gara malas nak hantar jahit tepi





aku dan si handy manny ~~~ Aiman ...tukang ketuk bagi fabric tu kemas 

 


yang color hijau tulah fabric panel yang lama.....Batik Painting!

 







 tadaaaaa....dah siap!




12 comments:

nur anis said...

cantik...mesti menyerlah bila letak kat dinding..

::NureeN:: said...

rajinnya anka teruna soang ni :)
mmg cantik..

Ckin Kembaq said...

rajin bebenor..hehe

TS said...

pasni leyh suh aiman wat tuk saye plak..hihi

Kakzakie Purvit said...

Cantik... tapi kakak suka sebab aiman tolong juga walau jadi tukang ketuk :)

Tie HT said...

pandainya aiman tukang2..mesti cantik ni..nice :)

IntaNBerliaN said...

wah.. rajinnya ank teruna tu tolong yer.. :-)

cantiklah.. :-)

Aida Tamrim said...

Assalammualaikum ...

Hmm ... Cantek & Kreatif !! ^^

Nurul Husna Mohd Hassan said...

creative. nnt nk try wat jgk la :)

Lysa said...

pandainya buat..cantik pulak tu. ajarlah :DD

emarieys said...

cantik...selalu ada kat hotel2 design camni

Unknown said...

kreatif nye...

bangga hasil tngan di dinding rumah sndiri kan...

nak tirulah!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette