Friday, March 9

KAKI NOVEL

Aku bukanlah seorang pembaca novel
jarang sekali aku dapat menghabiskan membaca untuk satu-satu novel
tapi aku ada sorang member
yang boleh dikatakan

KAKI NOVEL

lihat saja ini
sebahagian daripada koleksinya
macam-macam novel ada




dah memang boleh buat mini library kat rumah....buat ajer spine code untuk senang cari
 
ini pun banyak yang meminjam tapi tidak dipulangkan hmmmmmmm......



BANGSA MEMBACA BANGSA BERJAYA!








4 comments:

mummy_ayu said...

wah..banyaknya koleksi..Ayu pun nak buat mcm nie..tapi tak terbuat2 lagi..

east said...

dulu aku kaki novel..tp minat tu dah hilang..xtau nape..

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

wahhh..kaki novel betul nie...mmg peminat tegar.hehe.YM boleh kira novel yg ada.huhu.ada kot 4-5 biji jek.Kalo motivational book tu byk la.:)

Kakzakie said...

Anak-anak kakak kaki novel juga tapi sedihnya tu noor baca buku pelajaran susah baca novel selagi tak habis sentiasa di kepit kehulu-hilir... Geram juga....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette