Tuesday, March 29

Pecinta Haiwan

Korang semua suka binatang tak..? aku ni tersangatlah suka binatang lagi-lagi binatang yang bernama kucing. Teringin sangat nak bela kucing sekarang nih tapi n'cik suami tak berapa nak bagi pulak. Sedih pulak tetiba teringat dengan SI TOM...

Aiman pun nampaknya sukakan binatang. Aku tengok dia tak takut pun bila tengok binatang contohnya cam tengok landak nih. Landakkan berduri tapi dia berani woooo...


memang berani berhati waja sebab landak berada di dalam huhuhuhu


Ni nak cerita kat opis pulak. Kat opis dah macam kelab pecinta haiwan bila masing-masing bawak binatang peliharaan untuk di bawa ke klinik haiwan. Sebelum nak ke klinik untuk check up bulanan letak jap dalam opis. Sempat lah kami main-main bergurau senda.


ni namanya oppa..asal keturunan rabbit apa aku tak tahulah. Telinga dia jatuh dan kat tengah pulak. Sangat-sangat cute. Bulu yang sangat gebu. Kalau dimandikan makan masa 3 hari baru nak kering betul. Dinasihatkan supaya oppa tak perlulah mandi selalu yer oppa....





yang ni pulak namanya nana..aku sangat suka kat nana ni. nana cam kucing spesis benggal bila tengok corak atas kepala dia. tapi bukan benggal lah. puas berkali-kali mintak dengan tuannya tetap tak dapat...nasib huhuhuhuhuhu...



6 comments:

.: iEyLa :. said...

wahhh...bestnye duk kat ofis..hehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

boleh lelong klu mcm ni....hohohohoho...

JaSSNaNi said...

rabbit tu rambut dia naik cam singa.. nampak garang je .. wahhh aiman tak takot ye...

east said...

wah,,meriah opis dgn haiwan2 peliharaan..adif suke binatang,tp mama n ayahnya xpulak..hehehe

Amy Syaquena said...

Ow noor suka kucing erk ! berbanding gan amy , amy x suke kucing sebab terllau alergic dengan bulunya.. tapi hubby suka sangat gan kucing..terbalik kan.. meriahnya ofis awak noor..

@e_da said...

itu kucing ikut sampai opis... dahsyat mereka pencinta kucing ni.. heheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette