Tuesday, March 1

Gaya rambut baru

Susahnya nak pujuk aiman tuk gunting rambut. Bila tanya asik jawab tak nak ajer. Rimas lemas tengok bila dah panjang. Telinga jadi merah-merah gatal bila rambut masuk dalam lubang telinga. Ramai tegur bila aiman berambut panjang muka dia macam girl. Tak boleh jadi nih memang kena potong jugak.


tak mau dengan orang lain selain abahnya yang potong.


masa tengah gunting gelak ada nangis pon ada.
gelak sebab geli kot bila mesin tuh kena kulit kepala.


tunduk betul-betul aiman...tukang gunting semi pro ajer tuh


Aiman berwajah baru..ala rambut maher zain gitu hihihihi...

13 comments:

puan nina said...

encem sudah~

JaSSNaNi said...

wahhhh.. ape pun aiman tetapppp comel.. :)

sama cam haikal.. bila turun dari kete nak beli kuih.. pak cik kuih tanya, gurl ke ni? haikal sendiri jawab.. boy lah.. ehehe...

*lama tak nampak.. bizi sangat ye ? hmmm sihat ke?

ainnoraini said...

wah..potong rambut ye..
baru la nnpk macho...berwajah baru...

nanakimie said...

lama xjengok aiman:)da besa da..hehe
da encem da ptg rmbut:)

Arizakiah said...

Waaa..encemnya aiman dengan rambut baru....

Kakzakie said...

Haa.... macam itulah encem. Nampaklah itu Aiman bukan Aini. :)

azieazah said...

Amboiiiii ndak jugak tu macam Maher Zain. hehehe

Takper, budak buat pesen rambut apa pun tetap cute. Steadylah Aiman!

azieazah said...

Amboiiiii ndak jugak tu macam Maher Zain. hehehe

Takper, budak buat pesen rambut apa pun tetap cute. Steadylah Aiman!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

hensem sudahhhhh....

Amy Syaquena said...

hensem + comel sangat...

p/s: jemput join contest sinar raudah

http://sinarraudah.blogspot.com/2011/03/contest-resepi-pilihan-sinar-raudah.html

whitecappuccino said...

oh! dah kemas laaaagi cute aiman.

sha a.s said...

alolololo encem nyer Hero!!!! rindu...........ehehe

ana said...

anak ana smpi skrg tak mau gunting kat kedai!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette