Thursday, May 31

3 sekawan... 3 lawan

cuti sekolah 2 minggu ni
aku tengok aiman bukan main happy lagi dia
apa taknya sebab dapat main dan main....
yang peliknya time cuti
dia bangun awal pagi
klau time skolah agak liat nak bangun
hmmmm.... 

selalunya time cuti sekolah 
aku hantar dia kat rumah baby sitter
tapi kali ni tak hantar
dia bersuka ria dengan kazen-kazennya di rumah
ke mana saja ... 3 sekawan


Aiman.. Aqil... Ayip
dalam rapat-rapat mesra tuh selalu gaduh jugak.. 
tapi budak klau gaduh cepat jer baik
kalau orang tua yang gaduh adoiii lama nak berbaik semula kan!!!



mereka bertiga yang tidak mengerti apa-apa ... (semasa pemergian adik kepada Aqil dan Ayip menghadap ILAHI)





biarpun rumah dah macam tongkang pecah aku biarkan .... asal mereka happy!!!

6 comments:

.: iEyLa :. said...

indahnya zaman kanak2...

noor said...

btl eiyla.. shh kita nk lupakan memori yg tersangat indah zmn knk2

Ween said...

camtu le zaman kita kecik2 dlu happy besama kazen2..sonok btul..weh,sama dgn adif,cuti skolah bgun awal,,time skolah liat..kekeke

Kakzakie said...

Aiman paling kecik tapi dah pandai berkawan. Nampak mereka mesra Noor... usia macam ni belum tahu sedih lagi adik dia pergi tapi mungkin kalau adik dia sudah bermesra lama selepas lahir macam 3-6 bulan sebelum dia pergi pasti sedih juga...

Nazayiena said...

Wah hepinya 3 sekawan nie,besar lebih kurang sama je....

Nurul Husna Mohd Hassan said...

seronoknya jadik budak2....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette