Tuesday, May 8

Durian Runtuh Buat Warga Felda!!!!

pepagi lagi aku dah terima SMS dari ayah tercinta
' hari ni nak umum durian runtuh'.....membuatkan hati aku jeles ajer huhuhuhu
baru dapat bonus nak dapat durian runtuh lagi
tahun lepas dah ler dapat saham
tahun ni nak dapat lagi....hmmmm untungnyalah
dengar kabar berita berbelas-belas ribu
kalau betul apa yang dikata
banyaknya dapat...ayah aku dah mula pening bila nak membayar nanti pada setiap orang
melainkan felda akan isu cek buat tiap2 orang

buat ayah aku yang bakal dapat durian runtuh
janganlah lupakan anak sulongmu ini keh..keh..keh
anakmu kecil tapak tangan nyiru aku tadahkan

syukur alhamdulillah.....

8 comments:

dwaty said...

alhamdulillah... saya.. kalau ada lebih 'durian'nya... meh ar share... hehehe

@e_da said...

pakcik ashim kalau buat makan2 jemput sy sekali ya.. heheheh

Atia Adina said...

generasi ke dua pun dapat...RM5k....kami adik beradik 5 orang...dapat lah sorang 1k

Aida78 said...

alhamdulilah bagi ayah de angkat jgn lupe anak angkat kat sini yerk.... he3

Nazayiena said...

Alhamdulillah rezeki tu....

mamaNoriz said...

beshnye...untung org felda..

tpi noor anak felda pun leh join sekali kan...

wan nurul hezrina said...

moh lah share dorian nyer.hikhik

LYAfrina said...

syok kan..kalo dah rezeki tak kemana kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette