Thursday, May 10

lihat dan olah

aku kalau orang bagi kertas dengan pensil
untuk melukis...tak tahulah akan jadi apa
memang hancuss langsung ..tak ada bakat
klau disuruh lukis kucing tak tahu apa yang akan jadi....

mari kita tengok student nih
tapi ni bukan student yang bagus
tahap biasa sajer
kata si pakar



kalau aku dah bagi A+ nih hehehehe

7 comments:

Kakzakie said...

Betullah noor. Kalau kakak lagilah memang tak ada bakat langsung. Anak-anak kakak pun sama tak ada yg boleh walau mereka minat..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

saya pandai lukis orang lidi je kak =)

dwaty said...

satu benda yang saya harap dapat buat ialah melukis... tapi saya tidak dianugeraskan bakat itu... huhuhu... setakat sikit2 tu bolehla...

Gieyana said...

boleh gak lukis sket2..:-)

My fren pandai n jdkan ia sbagai kerjaya..:-)

cheqna said...

cheqna???
org lidi bolehla kot =)

IntaNBerliaN said...

sy pun xreti melukis.. mmg failed kalu bab2 lukis ni..

@e_da said...

aku tgk dia melukis... mmg A+++ ... budak ni budak yg bisu tu tak silap aku.. allah bg kelebihan kat dia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette