Tuesday, May 1

Terperap Sajer

cuti yang diberi harus dimanfaatkan

aku nak rehat serehatnya hari ni

kaki rasa macam ada besi bila melangkah

inilah dia bila orang malas nak exercise

baru ni sikit dah lenguh sana sini


bila ibu nak berehat maka yang lain kenalah folo huhuhu

duduk terperap jer dalam rumah

menu pagi hari ni ibu masak nasi goreng sajer untuk kalian

menu untuk lunch bawal sweet sour sayur campor

nikmatilah hidangan untuk hari ini.....


aiman dari tadi asik ajak main layang-layang

walhal dia tengah demam sekarang

itulah budak namanya kan......

layang2 dia dah standby ....


aku pulak nak merhatkan diri di dalam bilik.....

oklah


selamat hari pekerja untuk semua!!!!!!!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

selamat hari pekerja!!! =)

MulutPayau said...

selamat hari pekerja dik....

akak pun lepak jer di rumah...

Jo-Blogger said...

lawa layang tu

Aida78 said...

time cuti ni lah baru kita nak merihatkan diri kan dan kemas apa yang patut.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette