Thursday, May 3

He Is Absent Today

he is absent today because of fever......


sayu tengok muka anak yang sedang demam

hati ibu sentiasa mendoakan anaknya cepat sembuh

dan kembali riang seperti biasa


bila aiman demam

kami rasa sunyi sekali

selalunya dialah yang buat kecoh kat rumah


duduk baring dalam bilik

suhu badan 38.7

untuk kurangkan panas doktor tak bagi pakai baju

tapi aiman tak mahu tetap mahu berbaju

so caranya aku kurangkan suhu aircond bagi sejuk

untuk kurangkan panas suhu badan....


Published with Blogger-droid v2.0.4

15 comments:

azzey said...

moga2 dia cpt sihat ye..

Aida78 said...

ala ciannya panas 2....cuba bubuh asam jawa kat dahi dia boleh kurangkan panasnya..

Kakzakie said...

Entahlah noor... kakak kalau lihat kanak-kanak demam hati memang dipagut rasa sayu walau bukan anak sendiri apa lagi kalau anak sendiri memang hati tak tenang kan noor..

Moga Aiman cepat sembuh ye..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

siannyer..
moga cpt sembuh yer..

noor said...

azzey, aida, kak zakie n leily...tq doakn aiman

noor said...

aida.. petua yg sgt bguna tuh tq yer ingtkn nor

noor said...

kak zakie. ..btl kt akak sayu dhati ni mbuatkn ati kita resah.

Acik Erna said...

salam noor..kesian aiman..acik pun smaa..kalau anak demam..tak tidur malam..dari anak kecik sampai kebesar macam tu lah,

Ween said...

sian aiman,,moga cepat sembuh..btul kasi dia sejuk..insyaAllah suhu panas turun..Take care!!

Masya said...

sian dia... semoga cpt sembuhh yer...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

cian aiman.... orang ckp bagi minum air kelapa kak =)

Atia Adina said...

moga cepat sihat.....

Nazayiena said...

Moga Aiman cepat sembuh....

LYAfrina said...

kesiannya..moga dia cpt smbuh n kembali sihat spti biasa

MamaEma said...

muga cepat sembuh yer aiman

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette