Wednesday, May 9

Captain Hook

ni semua gara-gara tak nak mandi balik dari skoll
yang dia tahu nak main saje dengan kawan-kawan
bila dipanggil beri alasan ..'kejap..kejap'
bila abah bersuara barulah nak masuk ke dalam rumah
walaupun kat skoll aiman dah mandi tapi bila balik rumah aku mandikan lagi

kadang kena buat sesuatu juga untuk dia
bila puas bercakap..


ibu janganlah.....takotttt kepten hook lah ibu!!!! tak nak lah ibu!!!!



haaaa tau takot!!!! 

kalau kat youtube tuh asik melayan cartoon nih jer....meh sini ibu pulak nak jadi cam captain hook. klau tak nak mandi ibu nak cangkuk aiman hahahha!!!...
(tak boleh selalu menakutkan anak tapi kadang2 tuh ia memang perlu)


inilah dia kes tuk semalam ibu menjadi CAPTAIN HOOK


7 comments:

Ween said...

ibu buat lawak..tp aku pun kdg takutkan anak..perlu jugak rasenye tu..

noor said...

hihihi sesekali harusss psl ibu pnt blk keje huhuhuhu

Masya said...

hihihihihi.....

Nazayiena said...

Tp jgn selalu takutkan dia dgn kapten hook tu takut nanti biasa pulak dah x rasa takut lg nanti dah xde utk takutkan dia klu lmbt nak mandi.......

@e_da said...

hahahah lawak la ibu...jgn pakai hook tu sampai opis tau...hehehhe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

hik3. kuat pengaruh katun ni.

Atia Adina said...

hahahha...lucu pun ada....sian dia...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette