home about me award contest Image Map

Thursday, May 17

Barang Yang Lama Jangan Dibuang

Jam lama aku zaman remaja-remaja dulu
jam elle blue color..remaja dulu sukalah color2 nih kan
walaupun sudah bertahun lamanya
masih elok lagi cuma tali yang problem
aku dah puas mencari untuk dapatkan tali yang sama
tapi elle tak ada keluarkan lagi tali yang sama
jam ni sudah lama tersadai
tapi aku tetap simpan
sebab aku ni jenis yang sayangkan barang-barang aku


jam lama berwajah baru...dan masih elok untuk dipakai
aku gantikan dengan tali color putih
dan ada yang tegur... wah jam baru!
walaupun usianya sudah lama ..... tapi nampak baru....
love it!!!!

8 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

betul2. kalau tak boleh guna, boleh simpan buat kenangan =)

Afasz said...

wahhh bgs nye...tk membazir .masih boleh dipakai sampai sekarang ...alhamdulillah :D

noor said...

nurul > itu yg pastinya dik

noor said...

CF > diberi nfas br nmpk cantik semula hihihihi

Kakzakie Purvit said...

Pandai noor jadikan dia macam baru.. lagipun memang cantik lagi.

cheqna said...

wah bagus..=)

Ween said...

pandai ko jaga barangkan?cermat..

TS said...

weee....sentimental value tu kak.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette