Friday, January 21

Bila Tiba Perayaan Thaipusam

nak parking depan rumah nenek sendiri pun tak dapat...Nenekku tengah usaha suruh orang alihkan kereta huhuhuh...betapa meriahnya sambutan Thaipusam.seluruh Malaysia bertumpu ke Batu Caves..




16 comments:

puan nina said...

ramai gle orang

jemput join ga kite http://puannina.blogspot.com/2011/01/my-birthday-giveaway.html

JaSSNaNi said...

uikkkss... jalan padat.. jenuh gak no.. balik kampung sendiri pun payah.. akakakak..

re: tengah hari ni rehat ingat nak gi tesco.. tapi tengok dulu.. sebab kadang2 tak tahan gak depan tesco tu.. selalu jem.. saja nak cuci mata.. :) ehehe.. tapi kalau tak kemana2.. dok depan pc ni je.. sambil makan nasi bungkus.. ekekeke.. :)

east said...

keta india ke depan rmh nenek ko tu?hehehe..

isya said...

lorrr... depan umah org pun nk park ke?? ;p

azieazah said...

Sabar NOOR.
Redha jer lah. apa nak buat...

Sebab tu agaknya ramai orang suka dok rumah jer. Jalan pun sesak.

whitecappuccino said...

raya sakan noo..:)

sarah-najwan said...

biasalah jika satu2 perayaan tu
bukan shj penuh dgn kaum india yg sambut tapi ada juga yg nk tgk kan..nk tgk org bw kavadi tu..tmbh2 pelancng asingkan..

malaysia ni budaya dia colorful..

ainnoraini said...

meriahnye...berduyun2 org pegi kat Batu Caves ye...

sahromnasrudin said...

awak kene letak signboard " tolong jangan parking sini" tue huhuhuhhhh

fyna said...

meriahnye....hehehe....



jom singgah n follow2 belog saya...
http://inibelogfyna.blogspot.com/

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

tu..diaaa...paking sampai depan umah org...apa la lepa ni...ni klu tuan rumah nk bw keluar keta mcmana ni?

sahromnasrudin said...

assalamualkaikum..singgah cini..tunggu buah tangan terbaru dr tuan belog..

Amy Syaquena said...

perghhh!! ramai gile orang...

whitecappuccino said...

morning noor! semuga ceria selalu ya

:: noremy anak rahmat :: said...

follow & BW..

kalo free mehla jenguk belog ai...

salam kenal!(^__^)

@e_da said...

ayoyoooo boleh buat duit ni bayar parking..hehhehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette