Wednesday, January 5

Sarapan Pagi Dengan Isu Minyak

Hari ni aku sarapan pagi dengan isu minyak naik lagi. Alahai asyik minyak jer naik....RON 97 dah jadi RM 2.40...kalau gaji yang naik kan best. Aku memang bukan pengguna RON 97 lagi sejak ada RON 95. Lagi pun harga RON 95 murah sikit RM 1.90 dan sesuai le dengan standard kete aku..local car..






15 comments:

Ati Masrif said...

kenapa semua naik yek..

minyak naik..dan naik lagi..

harga bawang naik melambung..

mnyak masak habis...

kerajaan...diam membisu!!

noor said...

yerlah kak ati sumer nak naik
yg merananya kita huhuhu

cikmimmie said...

bila gaji nak naik nie..hhuhu

JaSSNaNi said...

Assalamualaikum.. noor.. :)
noor sapan minyak.. kita sapan roti sardin tadi tau.. :P ehehehe..
*saja je suke2 usik noor.. :)

wooooww.. kaya la tokey minyak tu berlipat ganda.. minyak naik.. minyak masak lak yg tak de.. kena sorok..

sama la.. nani pun guna minyak yg sama utk kete tu.. :) local car kan.. :)

*diera* said...

noor jum jadi tokey minyak.. adeh bila la gaji nak naik.. i dah keje rajin2.. hahhaahah

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Salam..

Asyik naik jer kan..Nasib gaklah..kita pon guna RON95 jer..local Car.. ;)

~ayu.oyie.yuna~ said...

bagus kan kerajaan..sume naik..bagus2..

sha a.s said...

yela..naseb sha pn pakai 95..kot x, bengkok la! ehehe

MummyEcha said...

semua naik...barg dapur naik..minyak masak tak der...petrol naik..lepas nie x taula nak naik apa lagi.........gaji jer x naik2

Amy Syaquena said...

Aduh semua nak naik tapi kenapa gaji-gaji orang tak naik-naik jugak...

ainnoraini said...

semua naik...pening nak memikirkannye..nak katakan semua brg naik lah...bile time nk byr tu...bile la masenye brg ni naik harganye ye..

@e_da said...

kita naik beskal or motor la lepas ni.. bila nak umum gaji naik pulak kan...

Yasminhamid said...

saya pakai ron97.. tu yg pening tu...

mzhany said...

noor, hany migrain dgr minyak naik lagik...ahahha

armouris said...

info tentang sarapan pagi di SIHAT SELALU - Sarapan Pagi Kuatkan Otak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette