Wednesday, January 19

makan bola tido bola

Bila tibanya musim piala dunia atau sewaktu dengannya..kita selalu dengar 'makan bola tido bola' segalanya bola..
Kita bukan peminat bola dan jarang sangat menonton bola. Bila n'cik suami menonton barulah kita turut serta. Aiman pula dari kecil dah menunjukkan minat pada bola. Pantang nampak bola mesti dia buat muka 'excited'...kalau berjalan ke pasaraya kami elakkan dari bertemu bola. Dah ada beberapa biji bola kat rumah. Takkan setiap kali jumpa bola nak kena beli...pengsan lah abah ngan ibu hihihihi..sekarang dia tido pun dengan bola..emmm apa nak buat kan..


18 comments:

sahromnasrudin said...

nanti aiman besar jadi wakil negara tau..meang piala dapat duit riban-riban hehehehhe

*diera* said...

hehhe go go aiman.. hehhehe
tu la yang sy tak paham .. mia pun suka main bole.. bepuluh da bola kat umah.. huhuhu dia tendang.. dia seret.. pastu olllll..(golll) hahha tu la berkawan ngan sepupu lelaki.. adeshh

whitecappuccino said...

hahaha amik kau! pengsan! biasa la budak laki memang mcm tu..bola..bola..bola!

east said...

klau penuh bola kt rmh rimas weh,,anto kt rmh pengasuh skt bola...aiman jom main bola dgn adif..

JaSSNaNi said...

alahaiiii tomey nye aiman..
suka main bola ye.. ehehe..
bola bola bola.. makan bola..

*mmm.. tak dapat nak tolong.. ko ikut je la kehendak dia.. kang mana tahu.. dapat jadi wakil negara.. haaa lagi kayo.. mcm2 fekdah dapat.. :)

mamaqari said...

wah bukan main lg aiman posing dgn bola...nnti bila besar bule jd pemain professional eh=)

sarah-najwan said...

bagus minat bola nih..
bole isi masa lapang nati..
badan pun sihat..

anak akak lak minat badminton..
minat sgt..msuk kt skol pom bdminton...

xpe..kita sbg ibu bapa kene kasi semangat je kan..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

baguih la minat bola...nanti besar main betul2 pastu wakil sek,daerah,negeri..pastu bila dah ok pas tu aiman femes la..nanti jgn lupa dgn acikD ye...

ana said...

ada peluang ganti safee sali ni..hehehehe

Amy Syaquena said...

Semangat nie dah besar nanti boleh jadi pemain bola..

Yasminhamid said...

budak laki mmg minat bola kan....anak2 saya suka bola ngan badminton..

sha a.s said...

biarkan la kak...br la HERO namanya!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe...biasalah..lelaki dgn bola x dpt dipisahkan..
Go..Go Aiman...mana tau 1hari jd wakil negarakan.. :)

@e_da said...

cantikla bola aiman.... sepasang ;ak ngan baju...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

perghh, cayalah Aiman..
minum susu sampil kepit bola nih..
minat beno yer.. biasa r, lelaki..
yg pompuan ragam pompuan..
menan masak2 bersepah!!! cam my doter- alya
football fever ke dik, hehehe..

azieazah said...

Kalu anak lelaki kita tak minat main bola sepak, atau tak pandai main bola, kita plak yang risau nanti...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

nak buat camna kan...
ikutkan aje.

Mana tau jadi pemain bola terkenal nanti..

MummyEcha said...

dah bleh jadi pemain negara nie....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette