Monday, January 30

Aktiviti Gotong Royong

Hari Ahad hari bersama family
hari ni kami tak ke mana-mana
niat aku nak keluarkan peluh
bagus untuk diri yang tengah sarat lemak sana sini...

hari sabtu kami seharian di kenduri Mak Dah
Alhamdulillah semuanya berjalan dengan amat baik sekali



mari bergotong royong bersama-sama dengan cik somi


nak kemaskan barang-barang..bercucuk tanam...bersihkan kawasan semak samun...
pokok berduri dah siap di tanam..alamat sapa yang terpijak maka tak boleh nak bangun sebulan hihihihi!


Niat hati suci murni nak menolong cik somi bersihkan kawasan rumah. Tapi......................


aku terjumpa ini.....





besar dah macam anak ular ajer...erkkkkkk

dan ini


makanya terus cancellllllllllllllllllllllllllllll.......duduk tepi tolong tengok dan teman ajer ler

11 comments:

suri solehah said...

oh tidak..sayapun mmg tak sanggup dgn itu...

iizla said...

erkk besarnya cacing.
tengok pon saya dah geli

.:nhalilah:. said...

adehhh.. geli tgk ulat tuu.. eii.. meremang tengok.. ;)

Kakzakie said...

Hihi... siapa pun takut kan. Mesti Noor dah melienting-lenting masa tu.

Banyak pokok nenas ke tu? Benih dapat dari mana Noor?

noor said...

Suri : tula kan meremang segala bulu roma..

noor said...

iizla: samalah kita asal nama cacing ajer geli geleman teman

noor said...

nhalilah: apatah lg klau kita pegang erkkk mau melompat tinggi

Tihara said...

tanam nenas yea, best kan kalo mjadi nti..Insya Allah :)

noor said...

kak zakie: pandai akak dh melompat tinggi hihihi. bkn pkk nenas kak tuh pkk perhiasan. tp bila akak ckp nenas mcm mnarik pulak nanti nor nk amik kt kg tnm hihihi..tq kak scara lsung bg idea kt nor

Aine Ainun said...

kalo saaya pun...comfirm geli geleman...heeeeee

tgk cacing pun x jadi nk tanam pokok da...=)

IntaNBerliaN said...

eee sy pun geli.... huhuu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette