Wednesday, January 18

WW # LIDAH JIN @ LIDAH MERTUA


Lidah Jin yang aku sayang.....ada jugak yang letak nama Lidah Mertua erkkkkkkkkkk....
Aku sangat suka sebab senang nak jaga
3 kali seminggu jer siram
pokok hiasan dalam rumah 
pokok ini jugak boleh sedut ion-ion negatif
sangat sesuai sebab aku selalunya akan berlappy di sini
tak boleh dijemur di tengah panas
abis lecur layu daunnya
cepat membiak 
boleh juga dibuat ubat untuk sapa-sapa yang sakit telinga
dipanaskan daun lidah jin ni dan jusnya di titiskan ke dalam telinga
selamat mencuba!
aku belum berani nak mencuba hanya dengar cakap-cakap orang sajer....




2 comments:

east said...

hehehe..yg tak tahannye bab petua no.1..suke kaler pasu tu..

Noorizal Ramly said...

Assalammualaikum.

Lidah jin ni lidah buaya kan? Wah! ni Wordless wednesday ke Wordy Wednesday? Hehee. Tak tahu pula tentang cas ion ion negatif tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette