home about me award contest Image Map

Monday, January 30

Presents On 'Boring Monday'

Today is 'Boring Monday'
Monday is the boringnesssss day of the week kan
but today
I feel so happy
coz......
I've got this special present




this is from my bff ida...thank you very2 much dear..
i like this painting!
did well by her hubby
what does the subject matter of this painting.....?
emmmmmmm...just laughing coz I really dont know.....
ida told me.....
'the subject matter is a BOX'
ohhhhhh!!!!!!!






and this cute Fridge Magnet from my boss
she already came back from Pangkor 
but all the slippers is a left side hihihihihi
I like it all!
thank you very much boss!




9 comments:

izla said...

saya x reti nk nilai hasil seni ni.
nampak menarik, kalau dah tergantung kat dinding, lagi cantik..

saffiya_aleesya @ echa said...

wahhh best nyer dapat hadiah dr bff n ole2 dr bos!!!..apa pun saya suka lukisan dr bff awak..

suri solehah said...

emm..apa saja pemberian orang,tambahan bff..akan bisa buat kita gembirakan

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Sangat comel Fm tu semua..^_^

dwatyKNY said...

comel....

duniaanita74.blogspot.com said...

tak tahu juga nak menilai seni..tapi cantik...

@e_da said...

alamak sudah ada entry... hope u like it dearie.... hadiah masuk umah baru...hihi

MulutPayau said...

comel Fm tu....lukisan tu pun menarik.....

eija_sweetmama said...

wah bestnya dpt hadiah dr BFF, cantik lukisan tu..

FM tu pun cute sgt..:))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette