Monday, January 9

Cinta Beralih Arah


Cinta sudah beralih arah....dari ENFAKID sekarang S26 pulak!. Susu keluaran WYETH. Pergi Speedmart Aiman tunjuk nak susu ni. Tak pernah minum lagi susu jenama S26 ni. Disebabkan ada gambar Upin & Ipin dia suruh aku beli. Aku sendiri tak berapa nak tahu pasal susu S26. Member-member pun rasanya tak ada anak yang minum susu jenama ni. So pengetahuan tu agak kureng ler sikit. Tak per-tak per kita cuba mana tahu ok kan. Harganya pun murah compare dengan ENFAKID. Kalau susu ni ok Aiman pulak suka... huhuhuhu bertambah jimatlah aku hihihihi!!! Emmmm susu ni texture dia kesat. Susu soya! Terkejut aku tengok scoop susu color oren! pastu besar dari Enfa. Klau tak minum adoii la sapa nak minum ni Aiman sekotak haaaaaa....

Cik somi balik kerja terkejut tengok kotak susu sudah lain. Kitaorang risau kalau Aiman tak nak minum. Aku pun satu hal jugak ikut cakap Aiman gi beli susu ni huhuhuhuhu...

Ibu nak susu upin!!!....haaaa lega dengar kalau tak nak minum aku yang kena minum sekotak tuh..





Alhamdulillah... 9oz habis.........lega ibu


sapa ada pengalaman dengan susu ni yer. memang masa kita goncang akan berbuih ker.....? tengok dulu seminggu dua ni kalau tak ada alahan kiranya oklah kan !


4 comments:

east said...

wah,,dah tukar susu..klau adif,lain je rasa susu xnak!!!aiman bg tips kt adif supaya xmemilih susu..hehehe..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

wah2 budak2 skg dah pandai kan...susu upin ipin tu...hehehehhe...

tak lama lg farah plak...huhuhuuhu..

Sarah Syazwani said...

sy guna susu ni..so far ok..kalo goncang mmg akan berbuih..dulu pun kwn yg recommend

Sarah Syazwani said...

sy guna susu ni..so far ok..kalo goncang mmg akan berbuih..dulu pun kwn yg recommend

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette