Saturday, January 14

tantrum!!

Dah 2 ari bila malam ajer aiman mula buat perangai. tantrum melanda!
tak makan dek pujuk langsung
tak boleh salah sikit
menangis lalu mengamuk
bukan setakit nangis siap jerit macam orang tengah kegeraman
aiman oh aiman
naper kamu ni sayanggggg
bila aku dan cik somi pujuk tak mau juga
baca info katanya peluk kuat-kuat bila anak mengamuk
tak jalan juga
apa yang aku buat.......
aku pun tak tahu ajer biarkan dia seketika
lama-lama diam sendiri!
ada lagi tak cara nak tangani....
kadang tu tension melanda jugak dalam diri aku ni..
sebagai seorang ibu
kesabaran itu perlu kuat!.....

6 comments:

whitecappuccino said...

budak2 biasa la mengamuk tak tentu pasal tapi boleh try amalkan doa surah Al Imran ayat 200.

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

bila dh dipujuk pun x mau, mmg buat x tau jerk lh adlh slh satu caranye. eija pun selalu wat camtu, sbb nnti makin dilayan makin naik lemak pulak..hehe, tp iyela anak kita x dinafikan mmg kita akan manjakan diorang.

Papa Mifz said...

sebagai bapa pun kesabaran perlu maksimum...:)

JaSSNaNi said...

assalamualaikum noor,
kenapa ngan aiman sebenarnya.. sakit perut kembong kot.. tak sapu minyak yu yi cap limau? ngeh3...

cuti2 ni wat ape tu ?

Nelly The Strange said...

banyak2 sabar ~

east said...

aiman ngamuk tak britahu sebab ek nor..ada le tu yg dia pendamkan,,n marah ke,,atau penat le..adif ngamuk pulak sambil bercakap jerit bgtau pe menda yg dia nak or xpuas ati..mcm2 gaya budak ngamuk ek..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette