Saturday, January 28

shopping barang pelengkap dapur

sajer ronda-ronda selayang mall
hari jumaat rehat lama dapatlah meronda sana sini
inilah perangai aku and my bff ida
menjadi ajer kami berdua ni.....





senang untuk kita buang sampah sisa-sisa makanan. 
letakkan di sudut sink supaya tak menggangu bila nak basuh pinggan.



kalau tak nak bau sila tutup!



yes! senang kerja aku bab membasuh sayur atau buah 


dan juga rak ni....oh betapa bagusnya senang untuk aku letak perkakas dapur harian yang aku selalu gunakan...yang ini pun extendable.

5 comments:

whitecappuccino said...

ada member shopping memang best!

suri solehah said...

emm boleh gantung kat mana2kan..akak guna yang cosway punya tapi yg ringkas jelah

azieazah said...

Sikit sikit, lama penuh satu dapur.. hehehe

@e_da said...

wow manyak syok... semua funtion berbaloi2 beli.. makin seronok nak ke dapur... hehe

Masya said...

suke tgk gambar yang akhir sekali tu.. macam berkenan jgk.. beli kat cosway ker???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette