Wednesday, January 11

Kawan Baik....

Hmmmm hari ni dah masuk 6 hari Aiman bersekolah. Syukur Alhamdulillah masa nak hantar Aiman dah tak nangis lagi. Sebelum ni dia akan menagis ala-ala sebak gitu tapi bila dah masuk dalam kelas dia ok. Hari ni Ibu sangat gembira sebab tiada lagi tangisan dari Aiman dan dengan harapan berterusan....Ibu sentiasa mendoakan Aiman..

Pagi ni jugak sempat la aku nak tanya soal selidik cikgu dia. Selalu nangis waktu pagi susah sikit nak chit chat dengan cikgu. 

Aku : Cikgu anak saya Aiman....camaner yer dalam kelas

Cikgu : oh Aiman....ok dia tak menangis. Dalam kelas dia ok nampaknya.

Aku : hmmm lega tangan letak kat dada..

Cikgu : Afif Aiman dia tak suka orang yang kasar-kasar...dia suka kawan dengan girl lah puan..

Aku : erkkkkk......cikgu nanti tolong tegur yer suruh dia duduk dekat dengan lelaki..

Cikgu : hihihiihihihi...its ok....dia dah ada kawan baik

Aku : ooo ye ker...sapa cikgu

Cikgu : nama dia SYAKIRAN....

Aku : oooo hmmmmmm patutlah dalam hati aku



Nak tau naper aku cakap macam tu .......Petang semalam bila balik dari sekolah....








kopiah SYAKIRAN yang dia pakai......bertuah sungguh la

11 comments:

east said...

oo,,tertukar kopiah..alamak aku lupe tulis nama kt kopiah adif..wah dah ada kawna baik..bagus2..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Baguslah..ada kawan baik dah tu..^^

kaklong said...

syakiran lembut dgn dia agaknya..tak kasar macam budak lelaki lain...

sumysya said...

salam kenalan...mekasih singgah blog sya..

Kakzakie said...

Bab tertukar pensil, kopiah dsb dah jadi adat anak-anak tadikalah noor. Kita yg kena prihatin utk tukar atau pulangkan semula...

Baguslah Aiman dah ada best friend:)

Izan Ishak said...

heheh...cute sangat. boleh tukar kopiah ngan kawan baik dia ye. tertukar ke... tukar suka sama suka tu? macam2 ragam anak2 ni...

My Little Diary said...

hehehe... biasalah tu tertukar atau sengaja tukar, bdk2 mmg camtu kan??

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

anak sy pon suka tukar brg dgn kawan..


bagus dh ada kawan baik..misti seronok dah nk gi sekolah pasni :)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

hehehe..sib baik ada tulis nama kan
selalunya budak2 ni cepat jerk mesra..senang nak berkawan..x memilih pun..

@e_da said...

alamak kopiah aiman sape lak rembat??

whitecappuccino said...

hehehe..dah pandai bertukar barang aiman..bagusla dia dah ada kawan,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette