Saturday, January 7

OH SOGO SALE!

start semalam tapi baru hari ni dapat pegi. nak sopping seluar aiman jer ni. tapi boleh percaya ker...? tetiba ternampak kasut ngan handbag camno tuh?? boleh ke tahan nafsu....huhuhu...jap lagi aku nak buat kad dulu sebab selama ni asik pinjam kad orang jer bila menyoping kat sini. ok babai jom kita serang ramai2...!

4 comments:

Papa Mifz said...

lamo sgt tak singgah sogo..huhu

JaSSNaNi said...

assalamualaikum noor,
nani datang melawat sini, wahhh shopping sakan nampak, nani jarang2 sangat keluar ke KL tu, sbb walaupun dekat tapi tempat tu terlalu ramai orang.. tak sanggup menempuh jem tu, letihhhhhhhhhhhh.. heheh..

whitecappuccino said...

shopping seluar aiman noor? nampak cam ibu aiman punya yg bnyk..

Sarah Syazwani said...

lama x p sogo...tempat yg malas nak p sbb ramaiiiiii sgt manusianyerr dan menambah nafsu membeli pun ye jugak..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette