home about me award contest Image Map

Wednesday, January 4

Lega Hati Ibu.....

Dalam beberapa jam ni hati aku macam tak keruan jer ingatkan Aiman. Camanerlah agaknya keadaan dia kat tadika tu. Ok ke tak....? Aiman ni perangainya manja sangat dan selalu ajer menangis kalau tak dapat apa yang dia nak kan.
Tunggu cikgu call tak adalah pulak...xper la aku call sebab risau nak tanya jugak keadaan Aiman...Alhamdulillah bila cikgu cakap dia OK..ada nagis tak aku tanya. Adalah sikit-sikit cikgu kata tapi dia OK...dengar perkataan OK aku sangat-sangat LEGAAAAAAAAA....syukur Alhamdulillah....

Atau pun cikgu psiko aku erkkkkk!!!

5 comments:

JaSSNaNi said...

assalamualaikum noor...
aiman dah umur bape skarang ni? tadi nani gi antar haikal, ingatkan dia nak nangis tak mau sekolah, tapi ok plak dia masuk sekolah lepas salam2... siap babai lagi.. hehehe.. :) semoga aiman tak nangis dan baik2 je ye.. :)

Cyda Acme said...

Alaaa noor, tak sabonya aku nak rasa cam ko nih lah .. ishhhh ^_^

The Strange Traveller said...

cikgu psiko pun ade can jugak...hehe...tapi tak pe...biar la dia nangis sikit nor...at least ada pengalaman tu...pandai2 cikgu handle...unless kalau teruk sangat dia meraung...nak hantar anak ke sekolah kena tabah sikit dalam seminggu dua sementara anak nak biasa...ade jugak mak ayah yang suke tunggu...tapi serious itu tak membantu langsung...anak lagi tak boleh berdikari and lagi meraung kuat...hehee

Ween said...

nor,,psiko pun ye gek..aku klau tnye mcm2 kt cikgu,,dia cite yg elok2 jek..kdg dlm hati,,ye ke??tp biarkan le anak2 kita dgn dunia sekolah dia..hukhukhuk..beso dah anak...

whitecappuccino said...

macam tu la perasaan ibu2 bila anak mula sekolah..risau tak abih2..hehe padahal orang tu ok jer.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette