Monday, January 9

BBQ @ Cahaya SPK

Sabtu malam member lama jemput datang rumah dia BBQ. Ni kira ala-ala house warming la sebab baru 2 minggu jer pindah sini. Suka la tengok design rumah kat Cahaya SPK ni. MODERN DESIGN! lawa-lawa semuanya. Dalam hati berbisik bila lah aku nak dapat rumah macam ni hmmmmmmm?????

Dalam diam-diam aku snap sana sini dalam rumah orang ......










ni la rumahnya...sori hp tak canggih gini ler hasilnya!


from google weee

8 comments:

ainnoraini said...

dah dekat sgt dengan rumah kak ain tu tau..

kalau tau boleh le kite jumpa kannn...

Dalila Hamid said...

amboi..cantiknya rmh... trgin nk ddk rmh sendiri

dwaty said...

bilalah saya akan memiliki rumah secantik ini...

Kakzakie said...

kakak tengaok pun suka juga design rumah dia noor...

Yumida said...

cantik ar surrounding die....nice design

Hanis Azla said...

mmg berkenan dengan design dan interior designnya.. rumah2 baru skrg nmpk sgt moden.. suka sgt tgk..

Salam kenal ye noor.. thanks sudi singgah ke blog akak..

JaSSNaNi said...

best nye gi BBQ.. canteknye deco2 semua.. cahaya SPK kat shah alam tu ye? hmmm project cahaya SPK tu nani wat.. eh eh.. company nani wat..

Atia Adina said...

mesti mahal umah ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette